We begrijpen dat je zo lang mogelijk zorgeloos wilt genieten van je nieuwe zitmeubel. Daarom bieden wij de All in House Service aan. Hiermee profiteer je jarenlang van aanvullende diensten voor constructieproblemen en de beste bescherming tegen vlekken.
Hoe werkt de All in House Service?
De All in House Service is alleen verkrijgbaar bij de aanschaf van een nieuw zitmeubel. Je koopt de dienst dus samen met een nieuwe UrbanSofa loungebank, Polipol bank of ander zitmeubel bij Ten Cate Wonen en Slapen. Wanneer is bank of stoel wordt geleverd, is deze beschermd met een hoogwaardig beschermingsproduct. Zo kun je vanaf het eerste moment zorgeloos genieten van je nieuwe meubel.
Komt er toch een vlek op de bank? Geen zorgen. Met de meegeleverde reiniger kun je gemakkelijk en snel diverse vlekken verwijderen. En als je de vlek er zelf niet uit krijgt, staat het customer are team voor je klaar met een slimme oplossing. Zo ontzorgen we jou helemaal.
Wat valt er onder de All in House service?
Thuis wil je onbezorgd genieten. Plof neer met een glas rode wijn, eet eens een lekkere pasta op de bank of ga gezellig spelen en kleuren met je kinderen. Het is allemaal geen probleem met onze All in House Service. Deze service dekt namelijk de meest voorkomende vlekken en problemen die kunnen ontstaan bij het gebruik van je nieuwe bank, stoel of fauteuil. Denk bijvoorbeeld aan vlekken van cola, wijn, curry of tomatensoep. Al deze vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon met onze aanvullende service.
De service dekt niet alleen vlekken, maar ook constructieproblemen. Dus heb je een afgebroken pootje, ingezakte kussens of kapotte vering? Bel de All in House klantenservice en wij lossen het op! Benieuwd wat er nog meer onder de service valt? Bekijk dan de servicevoorwaarden.