Hoe werkt ruilen en retourneren bij jullie?

Een product via het internet besteld en toch niet helemaal tevreden?
Veel van onze producten, die je besteld hebt via onze webshop, kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden zonder opgaaf van reden.
Sommige producten uitgezonderd, bijvoorbeeld omdat je deze zelf specificeert.

 

Retourneren van postpakketten, o.a. lampen en decoratie
Als het product via de post verstuurd kan worden kan je het binnen 14 dagen naar ons terugsturen, mits het niet uitgesloten is van het herroepingsrecht
(bijvoorbeeld omdat je het product zelf hebt gespecificeerd). De kosten van het retourneren zijn voor jou.
Hiervoor hebben wij wel een aantal voorwaarden waar de verpakking en het product aan moeten voldoen.

 

                 

 

Hoe postpakketten te retourneren?
1. Vul het retourformulier in en verpak het samen met het product
2. Verstuur het pakket binnen 14 dagen op jouw manier naar ons toe. Natuurlijk mag je het ook zelf in onze winkel langsbrengen.
3. Je ontvangt het bedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat op het retourformulier is opgegeven.

 

Retourneren van grote producten, zoals banken, kasten en tafels
Het retourneren van grotere meubels is uiteraard ook mogelijk, mits deze niet zijn uitgesloten van het herroepingsrecht (bijvoorbeeld omdat je het product zelf hebt gespecificeerd).
Als deze niet uitgesloten zijn kan je het retour binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden.
Hiervoor hebben wij natuurlijk wel een aantal voorwaarden over het product en de verpakking.

 

            

 

Hoe grotere meubels te retourneren?
1. Neem telefonisch of per e-mail contact om jouw retour aan te melden.
2. Als je het meubel wilt laten ophalen zullen wij contact met je opnemen om een afspraak te maken voor ophaling, de kosten hiervan zijn € 99,-.
Natuurlijk mag je het meubel ook zelf langsbrengen, dit kan op afspraak.
3. Nadat wij het meubel hebben ontvangen, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op het rekeningnummer dat bij het aanmelden is opgegeven.

 

Belangrijke informatie voor het retourneren van een bestelling.
De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
Hebben wij een fout gemaakt?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de telefoon: 0525 65 15 63 of stuur een e-mail naar info@tencatewonenenslapen.nl om tot een passende oplossing te komen.

Wij storten  de verzendkosten (dus niet de retourkosten) van de bestelling ook terug indien de gehele bestelling geretourneerd wordt.
Dit geldt dus niet voor een deelretour van een bestelling.
Extra kosten zoals bijvoorbeeld: avondlevering of extra vroeg ophalen worden niet teruggestort.

Je bent zelf verantwoordelijk voor je retourzending, wij raden je dan ook aan om je retour als pakket terug te sturen en het track en trace nummer goed te bewaren.
Dit is je bewijs om aan te tonen dat het pakket bij ons is aangekomen.

 

Retouradres

Ten Cate Wonen en Slapen

Koekoeksweg 8

8084 GM ‘T HARDE

 

< Terug naar Klantenservice